دغدغه‌ی هنرمندان روی میز شورا

شب گذشته، 30 آبان 1400، رئیس اداره ارشاد، جمعی از هنرمندان و رؤسای انجمن‌های ادبی و هنری گراش مهمان شورای شهر بودند.

به گزارش پندری عبدالمهدی آیینه‌افروز، رئیس اداره ارشاد، ضمن معرفی رؤسای انجمن‌ها و تشکر از اعضای شورا، به بیان دغدغه‌های هنرمندان پرداخت.

«برگزاری با شکوه روز گراش»، «استفاده‌ی راحت‌تر از نگارخانه‌ی پردیس»، «حمایت از جشنواره فیلم کل»، «نورپردازی سینما» و «راه‌اندازی فروشگاه آثار هنری» از مهم‌ترین موضوعات و خواسته‌هایی بود که رئیس ارشاد در این جلسه مطرح کرد.

رؤسای انجمن‌ها و هنرمندانی که در جلسه حضور داشتند، هر کدام به مدت دو دقیقه نکاتی را پیرامون به بیان مشکلات انجمن‌های تخصصی خود پرداختند.

علیرضا دانشور، رئیس شورا ضمن حمایت ضمنی از دغدغه‌های مطرح شده گفت: «قول می‌دهیم در یک جلسه ویژه به صورت تخصصی دغدغه‌ها و مشکلات را ریز به ریز بررسی و رفع کنیم.» دانشور در ادامه گفت: «برای فروش آثار هنری قرار است کانکس‌های شیکی آماده شود و در بخش‌های مختلف شهر آثار هنرمندان را به فروش برسانند.» رئیس شورا قول داد نورپردازی سینما در اسرع وقت انجام شود.

از طرف شورا از هنرمندانی همچون محمد تمیز و ملیکا بلبلی که به تازگی نمایشگاه آثار خودشان را برپا کرده بودند، تقدیر شد. همچنین از نویسندگانی همچون، مؤلفان «کائت شاو»، امیرحمزه مهرابی و مریم مالدار به خاطر چاپ آثارشان تجلیل شد.
از محمدصالح شاکری، محمدامین نورانی و محمد فخری نیز به خاطر موفقیت در مسابقه‌ی تولید محتوای دیجیتال تجلیل شد.

در پایان برنامه نیز، محمدحسن روستایی، کتاب تازه‌تألیف «کائت شاو» را به اعضای شورا تقدیم کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5786

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: