دریای غدیر به ایستگاه چهار رسید

چهارمین جشنواره دریای غدیر در آستانه عید سعید غدیر در حسینیه ابوالفضل برگزار شد. دریای غدیر چهارم میزبان شاعران شناخته‌شده و گروه‌های سرود کشوری بود.

به گزارش پندری در حالیکه همزمانی اختتامیه جشنواره با مناظره ریاست‌جمهوری از استقبال مردم از این جشنواره کاسته بود، برنامه با تلاوت قرآن توسط حافظ قرآن مجتبی خاکی‌نهاد شروع شد. سپس احمدرضا خودکامه، مجری برنامه گروه سرود رایت‌الهدی هیات محبان اهل‌بیت(ع) گراش را برای اجرای سرود به روی سن دعوت کرد. سرپرستی این سرود برعهده خسرو جولافیان بود.

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه شهرستان گراش تنها سخنران این برنامه بود. او در ابتدای صحبت‌های خود از گروه‌های سرود و شاعران تشکر کرد و در صحبت‌های کوتاه خود گفت: «عید سعید غدیر خم و ولایت امیرالمومنین(ع) روزی است که کفار ناامید می‌شوند.»

محمدرضا اسلامی و سیدداوود دهقانی، اساتید دانشگاه و اهل استان یزد، شاعران مهمان جشنواره بودند که به شعرخوانی پرداختند.

حاج‌احمد علوی، شاعر و فرهنگی اهل قم دومین شاعری بود که شعر خود را برای حاضران قرائت کرد. او حین خوانش اشعارش گفت: «از وقتی وارد این شهر شده‌ام، همه‌اش انرژی مثبت دریافت کرده‌ام.»

مولودی‌خوانی هادی پرهیزگار از فسا و حاج‌محمدحسن عباسپور، بخش دیگری از جشنواره دریای غدیر بود. حاج‌ایوب پرندآور، شاعر اهل جهرم یکی دیگر از شاعرانی بود که در جشنواره غدیر گراش شعرخوانی داشت.

اجرای گروه‌های سرود برتر کشوری و تقدیر از شاعران و گروه‌های سرود بخش‌های دیگری از برنامه بود.

ستاد برگزاری غدیر، هیات محبان اهل‌بیت(ع)، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)، شورا و شهرداری گراش، دفتر امام جمعه و چاپ پارسا در برگزاری این جشنواره همکاری داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13758

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: