کامران جعفری، رئیس ستاد پزشکیان در گراش

نزدیک شدن به هفته پایانی انتخابات ریاست‌جمهوری تب‌وتاب انتخابات در گراش را بیشتر کرده است. با معرفی کامران جعفری به عنوان رئیس پزشکیان، روبه‌روی حسینیه حضرت ولی‌عصر(عج) پاتوق طرفداران اصلاحات خواهد بود.

کامران جعفری، رئیس ستاد پزشکیان در گراش گفت: «پس از درخواست از طریق تماس تلفنی از ستاد مرکزی استان برای تشکیل ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان گراش، موضوع در بین اصلاح‌طلبان و اعتدالیون شهرستان مطرح گردید و در خصوص نوع کنش در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری به بحث گذاشته شد.»

جعفری در ادامه گفت: «لذا با توجه به تایید صلاحیت دکتر پزشکیان که کاندیدای جبهه اصلاحات اعلام شده بود، نهایتا تصمیم اکثریت حاضرین بر مشارکت فعال گذاشته شد. سپس موضوع انتخاب مسئول ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان مطرح شد و با عزیزانی رایزنی شد و اسامی دوستانی را نیز برای مسئولیت ستاد معرفی کردیم، اما اجماع رای به سمت خودم برگشت و بر اساس احساس مسئولیت اجتماعی همیشگی‌ام، تکلیف را پذیرفتم و به استان معرفی شدم و حکم مسئولیت بنده از ستاد مرکزی استان صادر شد.»

رئیس ستاد پزشکیان ادامه داد: «راهبرد اساسی و کلی ما مشارکت فعال در انتخابات هاست. بالا بردن مشارکت مردم مخصوصا پس از ناامیدی‌های محسوس در سطح جامعه اولین هدف ماست. هر کسی که دل در گرو وطن و آینده جامعه و فرزندان این سرزمین دارد، در این برهه‌ی حساس که انواع تهدیدهای خارجی برای تضعیف ایران وجود دارد و متاسفانه ناکارآمدی ها در داخل نیز باعث گسست اجتماعی و فاصله افتادن بین دولت و ملت و تضعیف روزافزون وضعیت اقتصاد ملی و اقتصاد خانواده شده است، راهی جز تلاش و کنش مدنی برای تغییر وضعیت وجود ندارد. لذا با همه‌ی دلخوری‌ها، آمده‌ایم تا امید را به جامعه تزریق کنیم. آمده‌ایم تا با وفاق و آشتی ملی، کشور از این پیچ خطرناک عبور کند.»

جعفری در پایان گفت: «آمده‌ایم پکپارچگی ملت ایران را به رخ دشمنان این ملت شریف و صبور بکشیم. آمده‌ایم تا با خلق حماسه‌ای دیگر، جانی دوباره به کالبد زخمی وطن دمیده شود. آمده‌ایم برای، کاهش تب‌های جامعه و جلوگیری از رسیدن بن‌بست‌های فاجعه‌آفرین و اعتراضات کشورسوز خیابانی. آمده‌ایم، برای ایران.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13740

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: