جان‌گرفتن دوباره انجمن داستان گراش

با برگزاری کارگاه داستان پلیسی و امنیتی، انجمن داستان گراش جان دوباره گرفت. بیژن کیا از حوزه هنری شیراز استاد کارگاه داستان‌نویسی بود.

به گزارش پندری، همزمان با شروع تابستان ۱۴۰۳، علاقمندان به داستان و داستان‌نویسی با حضور در سالن اجتماعات آبشار اندیشه گراش با فنون داستان‌نویسی آشنا شدند.

بیژن کیا، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی به همراه میثم محمدی، مسئول آفرینش‌های ادبی بخش داستان حوزه هنری فارس مهمان گراش بودند تا در کنار برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، علاقمندان به داستان را نیز با جشنواره ساهر آشنا کنند.

کیا کارگاه را دو بخش کرد؛ در بخش اول اصول اولیه نوشتن داستان کوتاه را برای حاضران ارائه و در بخش دوم فنون و تکنیک‌های داستان‌های پلیسی و امنیتی را توضیح داد.

میثم محمدی، مسئول آفرینش‌های ادبی داستان حوزه هنری فارس داستانی پلیسی امنیتی خواند و توضیحاتی در خصوص جشنواره ساهر بیان کرد.

محمدی در ادامه گفت: «دومین دوره جایزه ادبی ساهر در حال برگزاری است و ما کارگاه‌های آموزشی را در سراسر استان و کشور برگزار می‌کنیم. این دوره در گراش، اولین کارگاه آموزشی این جشنواره است. علاقمندان به داستان ‌پلیسی و امنیتی می‌توانند با رجوع به سایت https://saheraward.ir/ از جزییات این جشنواره آگاه شوند.»

مجتبی بنی‌‌اسدی‌، رئیس انجمن داستان گراش پس از پایان کارگاه چند دقیقه‌ای صحبت کرد. بنی‌اسدی گفت: «پس از وقفه‌ای که در فعالیت انجمن داستان پیش آمد، امیدواریم این کارگاه جرقه‌ای برای شروع دوباره‌ی انجمن داستان باشد. از زحمات آقای سجاد فتحی، رئیس اداره ارشاد گراش که زحمت هماهنگی‌ها با ایشان بود تشکر می‌کنیم. همچنین از همیاری مجموعه آبشار اندیشه و مؤسسه پندری هم تقدیر می‌کنیم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13772

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: