ورود چهره‌های برجسته گراش به کارزار انتخابات / حمایت آیت‌الله معصومی و دکتر حسن‌زاده از جلیلی

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دو روز دیگر برگزار می‌شود و بازار حمایت از نامزدهای انتخاباتی داغ است. در این بین آیت‌الله سیدجواد معصومی و دکتر حسن‌زاده ـ عضو برجسته هیات علمی دانشگاه شیراز ـ گفته‌اند از سعید جلیلی حمایت می‌کنند.

به گزارش پندری، آقاجواد معصومی در روزهای اخیر با انتشار یک فایل صوتی اعلام کرده از سعید جلیلی حمایت می‌کند و از مردم نیز خواسته از وی حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات، ضمن برشمردن خصوصیات نامزد اصلح گفت: شخصیتی که بتواند ادامه دهنده راه و مسیر شهید رئیسی باشد به تایید بسیاری از متخصصان و علما آقای سعید جلیلی هستند.

همچنین جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز با عنوان «دانشمندان دو درصد برتر پُر استناد جهان» در بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی را اعلام کردند.

این بیانیه را یازده نفر امضا کرده‌اند که نام استاد پرآوازه گراشی، دکتر جعفر حسن‌زاده نیز به چشم می‌خورد. از دیگر شخصیت‌های معروفی که این بیانیه را امضا کرده کامران باقری لنکرانی، وزیر پیشین بهداشت است.

در این بیانیه ضمن دعوت از همه مردم به شرکت در انتخابات آمده است: در راستای انتخاب آگاهانه شایسته‌ترین نامزد انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری و توصیه دیگران به حق، حمایت خود را از آقای دکتر «سعید جلیلی» که از نظر تخصص، تجربه، کارآمدی و تعهد، دارای دست برتر هستند، اعلام می‌نماییم.

عکس‌ها: مهر، هیات حضرت علی‌اکبر گراش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13839

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: