«جک رسلر» حامی رسمی فجر سپاسی در لیگ برتر

شرکت جک رسلر (Jack Wrestler) حامی رسمی تیم فجر سپاسی در لیگ برتر کشور شد. نمایندگی رسمی این شرکت در ایران و امارات را تاجر گراشی، علی‌اکبر اسعدی به عهده دارد.

به گزارش پندری، صبح امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۰، عبدالرسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی و  یک تفاهم‌نامه امضا کردند تا این شرکت تولیدکننده‌ی نوشابه‌های انرژی‌زا به عنوان حامی مالی تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال کشور معرفی شود.

 

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی امسال توانست با صدرنشینی در لیگ دسته یک، بعد از هشت سال دوباره به لیگ برتر بازگردد.

امین فرجی، نماینده شرکت جک رسلر در گفت‌وگو با پندری گفت: این شرکت همواره در سال‌های گذشته حامی ورزش در جنوب کشور بوده و این یکی از رسالت‌هایی است که آقای اسعدی برای شرکت تعیین کرده‌اند.

وی افزود: تیم فجر شهید سپاسی، محبوب‌ترین تیم ورزشی در استان فارس است و بازگشتش به لیگ برتر بعد از هشت سال همه‌ی هم‌استانی‌ها را خوشحال کرد. ما احساس کردیم از این تیم محبوب باید حمایت شود تا شاهد درخشش‌اش در لیگ برتر باشیم.

نماینده شرکت جک رسلر با بیان اینکه ما در سال‌های اخیر به جز شهرستان گراش، از تیم‌های ورزشی در مناطق دیگر نیز حمایت کرده‌ایم گفت: حمایت‌های ما در این سال‌ها در شهرهای لار، اوز، بوشهر، کیش، قشم، بندر دیر، کنگان و مناطق دیگر جریان داشته و همچنان ادامه خواهد داشت.

فرجی اضافه کرد: البته حمایت ما تنها به فوتبال اختصاص ندارد و تاکنون از رشته‌های فوتسال، پینگ‌پنگ، والیبال، اسکیت، سوارکاری، بسکتبال و دیگر رشته‌ها هم حمایت داشته‌ایم.

وی در پایان گفت: جنوب کشور و استان فارس سرشار از استعداد است و امیدواریم به حمایت‌های شرکت جک رسلر شاهد موفقیت ورزشکاران این خطه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4654

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: