۱۷۵ تماس اعزام آمبولانس، ۱۰۵ تماس مزاحمت تلفنی

در یک ماه اخیر، ۱۰۴۳ بار تلفن ۱۱۵ به صدا در آمده که پس از انجام تریاژ تلفنی توسط کارشناسان دیسپچ، ۱۷۵ مورد از تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس شده و ۹۵ مورد با مشاوره و ارائه راهنمایی به مددجو خاتمه یافته است. همچنین ۱۰۵ مورد مزاحمت تلفنی گزارش شده است

به گزارش روابط عمومی ۱۱۵ گراش، دکتر ناصر دلخوش رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی گفت: اورژانس ۱۱۵ شهرستان گراش در یک ماه اخیر(خردادماه ۱۴۰۱) با چهار پایگاه فعال و یک دستگاه موتورلانس در حال خدمت رسانی به مردم این شهرستان بوده است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴۳ بار تلفن ۱۱۵ به صدا درآمد که پس از انجام تریاژ تلفنی توسط کارشناسان دیسپچ، ۱۷۵ مورد ازتماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس شد و ۹۵ مورد با مشاوره و ارائه راهنمایی مناسب به مددجو خاتمه یافت. همچنین ۱۰۵ مورد مزاحمت تلفنی گزارش شده است.

او ادامه داد: توصیه می‌گردد والدین گرامی با خارج از دسترس قرار دادن تلفن‌ها و نظارت بیشتر بر کودکان از مشغول نمودن خطوط ۱۱۵ و به خطر افتادن جان همشهریان گرامی جلوگیری نمایند.

دلخوش افزود: کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان گراش به ۱۷۵ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آن‌ها ۴۲ مورد حوادث ترافیکی، ۱۷ مورد حوادث غیرترافیکی و ۱۱۶ مورد بیماری بوده است.

به گفته رئیس ۱۱۵ گراش، با توجه به شمار بالای سوانح و مصدومان ترافیکی(۲۴درصد کل ماموریت‌ها) لازم است همشهریان گرامی هنگام رانندگی از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری نموده و ضمن پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی، از بررسی و رفع نواقص وسیله نقلیه خود غافل نشوند. موتورسواران عزیز نیز خطرات ناشی از نداشتن کلاه ایمنی را جدی بگیرند و با استفاده از کلاه ایمنی حافظ جان خود در تصادفات باشند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گراش، آماده خدمت رسانی به مددجویان و مصدومان می باشد اما پیش از آن و برای جلوگیری از وقوع حادثه یا بیماری در راستای آموزش هدفمند جامعه با شما همراه است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8896

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: