«کووایران برکت» به گراش رسید

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در گراش به دوز دوم رسیده است. در همین حین، اولین واکسن ایرانی به دکتر محسن‌زاده، از عوامل اجرایی انتخابات و معاون دانشکده تزریق شد.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش: مهندس مساح، معاون بهداشت دانشکده گفت:از انواع مختلف واکسن که در این مرحله، ویژه عوامل اجرایی انتخابات و افراد بالای ٧٠ سال به گراش تحویل داده شد، ۵٠ دوز واکسن ایرانی «کووایران برکت» نیز دریافت شد. اولین واکسن ایرانی در گراش، به دکتر مهدی محسن زاده، از عوامل اجرایی انتخابات و عضو هیات علمی دانشکده تزریق شد.

واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات و افراد بالای ٧٠ سال که بصورت تلفنی یا پیامکی به آنان اطلاع رسانی می شود، در حال انجام است.

دکتر محسن زاده

ساعات کاری واکسیناسیون و تست کرونا در گراش:
▫️واکسیناسیون (فقط افرادی که پیامک سامانه و یا تماس تلفنی از کارشناسان بهداشت دریافت می‌کنند)، صبح‌ها از ساعت ٨ لغایت ١۴ در «پایگاه تجمیعی واکسیناسیون صالحین» واقع در مسکن‌مهر انجام می شود.

▫️انجام تست PCR: صبح ها ٧:٣٠ لغایت ١٣:٣٠ و عصرها نیز از ساعت ١۴ لغایت ٢٠ در «مرکز خدمات جامع سلامت سعادت واقع در مسکن‌مهر».

▫️انجام تست فوری: فقط در ساعت اداری در «ستاد معاونت بهداشت»، ابتدای بلوار سعادت، جنب پایگاه امداد جاده‌ای.

دوز دوم واکسن افراد بالای ۷۰ سال:
افراد ٧٠ سال به بالا، که قبلا برای دریافت دوز اول واکسن در «سامانه سلامت» ثبت‌نام کرده‌اند، برای دریافت دوز دوم نیاز به ثبت‌نام مجدد در سامانه ندارند.

به این افراد بر اساس سامانه که قبلا ثبت نام کرده‌اند، بصورت تلفنی از طریق کارشناسان بهداشت و مراقبین سلامت، برای دریافت دوز دوم واکسن اطلاع‌رسانی خواهد شد. لذا همشهریان عزیز قبل از تماس کارشناسان، به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3653

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: