آیا آتش‌سوزی نخلستان‌ها عمدی است؟

صبح امروز برای دومین بار در یک‌هفته‌ی اخیر، یک نخلستان در انتهای جاده عسکری دچار آتش‌سوزی شد. مالکان این دو نخلستان معتقدند این آتش‌سوزی‌ها عمدی است.

پندری: آتش‌سوزی صبح امروز در نخلستان متعلق به حاجی کهنسال رخ داد. حدود یک‌هفته پیش نیز در همان حوالی، نخلستان عباس چوبین در نیمه‌شب دچار آتش‌سوزی شده بود.

کهنسال و چوبین هر دو معتقدند این آتش‌سوزی‌ها عمدی است، اما مراجع رسمی در این‌باره اظهار نظر نکرده‌اند.

منصور دهرامی، مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی گراش در گفت‌وگو با پندری گفت:‌ یک آتش‌سوزی شدید ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۲۷ تیر در پشت نخلستان‌های عسکری در نزدیگی ایستگاه پمپاژ اداره آب رخ داد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی گراش با دو دستگاه خودروی آب‌پاش به محل اعزام شدند. به علت وزش باد بعد از ۲ ساعت توانستند آتش را مهار کنند.

دهرامی با بیان اینکهبه گفته‌ی صاحب این نخلستان، ۶۰ تا ۷۰ نخل در این آتش‌سوزی آسیب دیده، اضافه کرد: ایشان معتقد است آتش‌سوزی عمدی است، چون در آن ساعت از روز هوا خیلی گرم نیست.

او یک گلایه و یک تشکر هم داشت:‌ بعد از عملیات با جهاد کشاورزی و اداره محیط زیست برای کارشناسی و علت‌یابی تماس گرفتیم که به نظر می‌رسد در روزهای تعطیل پاسخگو نیستند. در پایان هم از اعضای انجمن محبط زیست نیز برای کمک در مهار آتش تشکر می‌کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1015

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: