ثبت‌نامی‌های شهرستان گراش در طرح جهش مسکن: ۱۸۴۵

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس شمار متقاضیان مسکن اقدام ملی در استان فارس را ۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر اعلام کرد. در مجموع در حوزه لارستان، ۱۱ هزار و ۴۰۴ تقاضا برای مسکن اقدام ملی ثبت شده است. به گزارش پندری، متقاضیان مسکن ملی در شهرستان گراش ۱۸۴۵ نفر هستند.

به گزارش پندری به نفل از ایرنا، زمانی، مدیر کل بنیاد مسکن فارس گفت: «به دلیل مجزا بودن حوزه مسوولیت راه و شهرسازی فارس و لارستان این دو حوزه در مسکن ملی نیز تفکیک شده است.»

زمانی با اشاره به اینکه متقاضیان در ۴۲ شهر فارس و ۱۳ شهر لارستان و جنوب فارس برای ساخت مسکن اقدام ملی نام‌نویسی کرده‌اند گفت: «پیشرفت مسکن ملی در این شهرها متفاوت است برخی در مراحل اجرای زیرساخت و فونداسیون هستند، برخی شهرها زمین واگذار شده و متقاضیان در حال گرفتن پروانه هستند و در برخی شهرها نیز کار قرعه‌کشی تخصیص واحد انجام شده و طرح مراحل آغازین را می گذراند.»

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس طرح مسکن اقدام ملی را فرصتی برای خانه‌دار شدن اقشار مختلف و طیف‌های گوناگون جمعیتی با سطوح درآمدی متوسط دانست و گفت: «زمین واحدهای اقدام ملی از سوی راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذار می‌شود و بنیاد در این زمینه با اقدام نظارتی زمینه پرداخت تسهیلات را به متقاضیان فراهم می‌کند.»

مهندس زمانی خاطر نشان کرد: «از جمله روخدادهای فرخنده و قابل توجه در طرح مسکن اقدام ملی استقبال کم‌نظیر شهروندان در جنوب فارس و در حوزه لارستان از این طرح است. از مجموع ۱۳ شهر در شهرستان‌های جنوب استان فارس شمار متقاضیان در شهرهای گراش، لامرد، لار، خنج و اوز بیشترین تعداد است. در مجموع در این حوزه ۱۱ هزار و ۴۰۴ تقاضا برای مسکن اقدام ملی ثبت شده است.»

وی اضافه کرد: «در شهرهای گله‌دار، اشکنان، بیرم، جویم، علامرودشت، عماد شهر، مهر و وراوی نیز تقاضاها ثبت شده و کار ساخت مسکن اقدام ملی آغاز شده است.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: