بودجه‌ی شورا در سال جدید: ۶۰ میلیارد

علی‌رضا دانشور، رئیس شورای شهر گراش، گزارش شش‌ماهه عملکرد شورای ششم را از تریبون نماز جمعه ۱۳ اسفندماه به مردم ارائه داد.

به گزارش پندری، دانشور، رئیس شورای شهر گراش در نماز جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ گفت: «در ابتدا از مردم بابت حضور در انتخابات تشکر می‌کنم. او یک تشکر ویژه نیز از مردم دارم که افراد جوان را انتخاب کردند. این انتخاب‌ها مؤید این است که مردم گراش احساس کرده‌اند که یک تغییر‌ رویه عملی در فکر افرادی که مسئولیت‌های اجرایی می‌گیرند لازم است.»

دانشور در ادامه گفت: «تریبون نماز جمعه باید مکانی برای بیان شبهات و انتقادات مردم به مسئولین باشد. حالا این مسئول می‌تواند شورا، شهردار یا هر مسئول دیگر باشد. ما در این امر پیش‌قدم شده‌ایم. در واقع هر مسئولی که به عنوان مخاطب مردم قرار می‌گیرد با قاطعیت، شجاعت و شفافیت تمام باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.»

رئیس شورای شهر با اشاره به کار سخت شورای ششم در گراش گفت: « همه می‌دانند که شورای ششم باید بار مسئولیت دو‌ شورا را به دوش بکشد. ما و‌ دوستان‌مان این خلأ را احساس می‌کنیم‌ و با تمام قوا و با حمایت مسئولین و مردم پا به عرصه گذاشتیم که قطعا رضایت مردم و خدا را در پیش دارد. ما به جمله‌ی «ما می‌توانیم» باور داریم.»

دانشور در خصوص بودجه شهرداری گراش نیز اضافه کرد: «در شروع به کار شورا، بودجه شورا و شهرداری در نبود شورای پنجم، بسته شده بود. این بودجه ۳۰ میلیارد تومان بود که شورای ششم دخل و تصرفی در آن نداشت. بودجه سال جدید با صد در صد افزایش، ۶۰ میلیارد تومان مصوب کردیم و امیدواری با محقق شدن آن کار را پیش ببریم. ما بیش از ۶۰ درصد این بودجه را برخلاف دیگر شهرداری‌ها، به مسائل عمرانی تخصیص دادیم.»

او همچنین افزود: «سیاست کلی شورای ششم به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمامِ شوراهای گذشته است. البته این امر در کنار پرژوه‌های جدید انجام می‌شود.»

رئیس شورای ششم در خصوص پروژه‌های شش‌ماه اخیر نیز گفت: «شش ماه اخیر یک جهاد آسفالت‌کاری انجام شده است. خصوصا در بافت قدیم و محروم که ممکن است آسفالت آن بخش‌ها به چشم نیابد. گزارش‌ عملکرد شش ماه گذشته‌ی شورا و شهرداری، در یک بروشور آماده شده است. پروژه‌ی پارک شهید سلیمانی هم قرار بود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد اما به خاطر مشکلات اداری سر راه، به تاخیر افتاد. ان‌شاءالله ۲۵ اسفند پروژه‌های پارک شهید سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد. مکاتبه کرده‌ایم که استاندار یا معاونین ایشان برای افتتاح این پروژه به گراش بیایند.»

وی همچنین اضافه کرد: «درِ شورا به روی همه باز است و کل روزهای هفته پاسخگو و منتظر پیشنهادهای شما مردم هستیم. شعار آنچنانی نمی‌دهیم ‌که به‌به و چه‌چه بشنویم. از باتجره‌ها می‌خواهیم به ما کمک کنند. مشکلات شهرداری و نیروهای انسانی متخصص و بومی رصد می‌کنیم»

دانشور همچنین از همکاری‌های مهندس حسین‌زاده نیز با شورای ششم تشکر کرد و گفت: «از مهندس حسین‌زاده، تشکر می‌کنیم. ایشان پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد. ما از شورا و شهرداری ارتباط گرفتیم و بی‌منت و به جد همکاری‌ کردند. باید همه‌ی مسئولین گراش با ایشان همکاری لازم را داشته و مسائل را پیگیری کنند و تا اینجا موردی نبوده که من پیگیری کرده باشم و به نتیجه نرسیده باشد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7104

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: