نیازمندی دانش‌آموزان روستایی گراش: یک مینی‌بوس

اهالی روستای لب‌اشکن شهرستان گراش، با انتشار متنی در فضای مجازی خطاب به مسئولین شهرستان، خواستار توجه به مشکل سرویس دانش‌آموزان روستا هستند. آن‌ها در این نامه نوشته‌اند هزینه‌ی سرویس مدارس، موجب ترک تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان این روستا شده است.

پیش از این، ۱۲ مهر ۱۴۰۰، عابدین ابولی، بخشدار گراش در گفت‌وگو با پندری از خیرین خواسته بود تا با حل مشکل سرویس دانش‌آموزان روستایی، مانع از ترک‌ تحصیل آن‌ها شوند. (در پندری بخوانید)
به گزارش پندری، در بخشی از این متنی که دیروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰ فداغ‌نیوز منتشر کرده(اینجا)، آمده است: «آیا مسئول دلسوزی در این شهرستان وجود ندارد؟!
ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان، آیا وظیفه شما در قبال دانش‌آموزان شهرستان گراش هست یا شهر گراش؟ امام جمعه محترم شهرستان آیا این موضوع ارزش ندارد حتی یکبار در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شود؟ نماینده محترم مجلس، فرماندار محترم و بخشدار محترم مرکزی و… نقش و وظیفه شما در قبال این موضوع چیست؟»

متن کامل خواسته‌ی اهالی لب‌اشکن، که مشکل دیگر روستاها نیز می‌باشد را بخوانید:


با گذشت تقریبا دو ماه از بازگشایی مدارس همچنان خانواده‌های دانش‌آموزان روستای لب‌اشکن همانند بقیه روستاهای همجوار
با مشکل سرویس فرزندان خود مواجه هستند که این امر موجب ترک تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان این روستا شده است.
هزینه ۴۵۰ هزارتومانی ماهانه برای خانواده‌ها، بخصوص برای خانواده‌هایی که چند دانش‌آموز دارند موجب شده که در پرداخت این هزینه بمانند. که در نهایت به ترک تحصیل دانش‌آموزان ختم خواهد شد.
آیا فراهم کردن یک دستگاه مینی‌بوس برای روستاهای تابعه شهرستان گراش این‌قدر دشوار است؟ یا چون این دانش‌آموزان اهل روستا هستند برای مسئولین شهرستان ارزش ندارند؟ آیا مسئول دلسوزی در این شهرستان وجود ندارد؟!

ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان، آیا وظیفه شما در قبال دانش‌آموزان شهرستان گراش هست یا شهر گراش؟ امام جمعه محترم شهرستان آیا این موضوع ارزش ندارد حتی یکبار در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شود؟

نماینده محترم مجلس،فرماندار محترم و بخشدار محترم مرکزی و… نقش و وظیفه شما در قبال این موضوع چیست؟
وقتش نرسیده چاره‌ای بیاندیشید؟

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5684

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: