ناهید نوروزی و معصومه پورشمسی؛

مادر و زن ورزشی نمونه گراش معرفی شدند

اداره ورزش و جوانان گراش معصومه پورشمسی، مدیر باشگاه سوارکاری ملت و ناهید نوروزی مدیر باشگاه تناسب اندام آفتاب را به عنوان «مادر» و «زن» ورزشی نمونه معرفی کرد.

محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: «ابتدا روز زن و روز مادر را خدمت همه مادران ایران زمین بخصوص مادران و زنان ورزشکار گراشی و همچنین رؤسا و نواب‌رییس خانم هیأت‌های ورزشی شهرستان تبریک عرض می.کنم و به همه آنها خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم و اینجا عنوان می‌کنم که تک‌تک آنها نمونه هستند و این انتخاب نشان دهنده این است شاید بعضی از آنها ویژگی‌هایی دارند که باعث می‌شود دیگر عزیزان نیز بیشتر سمت و سوی ورزش ترغیب شوند.»

رئیس ورزش و جوانان گراش در مورد ملاک‌های انتخاب اداره ورزش و جوانان گفت: «از بین گزینه‌های موجود پنج گزینه و از این پنج گزینه به سه گزینه نهایی رسیدیم و در پایان این دو بزرگوار انتخاب شدند. پس از بازدیدهای دوره‌ای که از این دو مجموعه داشتیم و وقتی برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی و ملی-مذهبی این دو باشگاه را در مناسبت‌های گوناگون رصد کردیم به نتیجه‌ای جز این دو گزینه نرسیدیم. اخلاق خوب، مدیریت عالی، مشتری‌مداری، نظم و انضباط و رعایت بهداشت اماکن تحت اختیار خود و از همه مهم باشگاه‌داری ورزشی که یکی از موارد اشتغال‌زایی امروزه در حوزه ورزش هست، از ملاک‌های انتخاب ما بودند. ضمن اینکه هر دو عزیز علاوه بر اینکه خود از مربیان و ورزشکاران و قهرمانان شهرستان هستند، تحصیلات عالیه را نیز در حوزه ورزش ادامه داده و میدهند که برای یک مادر و یک زن جای تقدیر و تشکر را دارد.»

افشار در پایان گفت: «در پایان آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه بانوان گراش را دارم و به همه آنها پیشنهاد می‌دهم که ورزش را جزو برنامه روزانه خود بیاورند تا زندگی و جامعه سالم‌تری را داشته باشند.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13032

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: