سالن‌های ورزشی گراش تجهیز شد

سالن‌های ورزشی شهدا، محبی و الزهرا با اعتبارات بودجه وزارت نفت، کمک نماینده و اعتبار دولتی، تجهیز شد. مهمترین این تجهیزات شامل تعویض کف‌پوش سالن ورزشی شهدا، تعویض نور سالن‌های الزهرا، محبی و شهدا از مهم‌ترین موارد تجهیز سالن‌های ورزشی در گراش است.

محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، در گفت‌وگو با پندری در خصوص تجهیز سالن ورزشی محبی گفت: «تعمیر نور، عیب‌یابی، تجهیز سالن به نور LED، نصب شیشه درب و پنجره‌ها، تعمیر سرویس بهداشتی‌ها، نصب آبسردکن و کف‌سابی کفپوش‌ها در سالن محبی انجام شده است.»
افشار در خصوص تجهیز سالن ورزشی شهدا معروف به استادیوم نیز گفت: «در سالن شهدای گراش، تعویض نور و تجهیز به نور LED، تعویض کفپوش‌ها، تعمیر درب‌های ورودی، بهسازی فضلی اطراف سالن، سیستم سرمایشی(تا آخر هفته آماده می‌شود.) و نصب تابلو کاشی کاری شده (البته هنوز نصب نشده) اتجام شده است.»

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: «دکتر حسین‌زاده و ابوالحسن محمودی بیشتر پیگیری و نقش را در این امر داشتند و همچنین دوستانی که همیشه پای کار بودند. این سالن‌ها و اماکن ورزشی سرمایه‌های یک شهر هستند و هر کسی باید برای حفظ و نگهداری آن تلاش کند. این‌ها متعلق به جوانان ست. متعلق به این مردم است و باید کمک کنیم به راحتی از دست‌شان ندهیم. چون اگر خراب شد، دیگر همچین بودجه‌هایی به راحتی به دست نمی‌آید.»
ابوالحسن محمودی، مسئول دفتر نماینده در تهران، در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به این تجهیزات گفت: «سالن ورزشی شهدا معروف به استادیوم، پس از حدود ۲۰ سال، کف‌پوش آن با هزینه‌ی حدود ۷۰۰ میلیون تومان تعویض شد. نور این سالن نیز تعویض شد که هزینه‌ی آن حدود ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. مجموع یک میلیارد تومان هزینه، از محل بودجه‌ی وزارت نفت است که سال قبل برای این موضوع قرار داده بودیم.»
محمودی در ادامه گفت: «حدود ۹۰ میلیون تومان نیز برای تعویض نور و چند خرده‌کاری در سالن ورزشی محبی از همان محل اعتبار، هزینه شده است.»
مسئول دفتر نماینده همچنین از تعویض چمن مجموعه‌ی محبی و تهویه‌ی سالن محبی در آینده خبر داد.
یعقوب وفایی‌فرد، کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت اداره آ.پ گراش، در خصوص تجهیز مجموعه ورزشی الزهرا(س) گراش گفت: «برای تعویض نور سالن الزهرا و اضافه کردن نور چمن مصنوعی مجموعه الزهرا(س)،بالغ بر ۳۳ میلیون تومان از اعتبارات دولتی هزینه شده است.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8972

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: