کانون شهید ایزدی گراش دومین کانون برتر کشور

پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش‌های ثبت شده کانون‌های مسجدی در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، کانون‌های برتر در رواق‌های دوازده‌گانه  طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند.

کانون شهید احمد ایزدی گراش در رواق «رسانه» پس از کانون شهید صالحی قم، دومین کانون برتر کشور شد. کانون شهید ابراهیم برزگران نیز دیگر کانونی است که در رواق قرآن و عترت شایسته تقدیر شناخته شد.

سعید عالمی، مدیر کانون شهید احمد ایزدی در گفتگو با پندری:

یکی از ظرفیت‌های مهم کانون شهید ایزدی، داشتن نیروهای نسل جوان و نوجوان است. این امر سبب شد تا با همکاری مختصصان حوزه رسانه  تلاش کنیم تا با توانمندسازی نیروهای جوان از این ظرفیت‌ در راستای جهاد تبیین، روشنگری رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کانون و مسجد در سطح جامعه بهره بگیریم.

امیدواریم با فعالیت‌های ثمربخش و تولیدات رسانه‌ای ارزنده بتوانیم در پیشبرد اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قدم‌های شایانی برداریم.

همچنین جا دارد از مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای حنین و سجادمدیا و هیات امنای مسجد امام زین‌العابدین(ع) که با این کانون همکاری کامل و تعامل سازنده داشته‌اند تقدیر و تشکر کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12705

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: